Vous n'êtes pas identifié(e).

#1 19-04-2017 12:59:13

tamaste
Membre

Compatibilité extracteur de jus Kitchenaid

Bonjour à tous !

Je viens de voir que la boutique vient de lancer un accessoire extracteur de jus pour les robots pâtissiers de chez KitchenAid. Cela m'intéresse beaucoup, car j'ai déjà un robot à tête relevable KitchenAid, cela me permettrait de compléter son utilisation. J'aimerais déjà savoir si l'accessoire serait compatible avec mon appareil. Et éventuellement avoir des avis d'utilisateurs !

Merci d'avance

#2 21-04-2017 13:04:24

brunop
Membre

Re : Compatibilité extracteur de jus Kitchenaid

Bonjour Tamaste !

A priori l'accessoire extracteur de jus pour robot KitchenAid, est compatible avec les robots à tête inclinable, et ceux avec bol relevable. La seule contre indication est avec le modèle modèle 5KSM7990X, d'après ce que j'ai lu sur le site...
La fiche produit est assez complète, je pense que tu y trouveras ce que tu cherches!
https://www.nature-vitalite.com/extract … enaid.html

Bruno

#3 28-11-2020 09:34:18

Dingbest
Membre

Re : Compatibilité extracteur de jus Kitchenaid

There are technically four variants of NBA 2K21 this year. There is a Standard Edition and Mamba Forever Edition that go along with the current generation consoles. Each edition features its own unique cover. Damian Lillard will grace the normal Edition on the current generation while Zion Williamson is featured on the Standard Edition of this next-gen version. Kobe Bryant is featured on the two Mamba Forever Edition covers.

There is good news and bad news for those that wish to update NBA 2K from the present generation to another generation. The good news is it's potential to do so without needing to buy the game twice. The bad news is it is not possible if you get the Standard Edition. If you would like to update NBA 2K21 in the current generation to the next creation, you must purchase the Mamba Forever Edition.

It's also worth pointing out you can just upgrade to next gen should you keep inside the console (PlayStation 4 to PlayStation 5 or more Xbox one to Xbox collection X). This offer is available through both physical copies of this game and electronic copies.

Some additional bad news is the MyPLAYER Inventory and advancement won't move in the next-gen switch.You can find more info regarding the next gen switch on NBA 2K's website.One rumored characteristic, however, is the capacity to produce a female participant for MyCareer. We saw the coming of the WNBA in NBA 2K20, but fans were angry there wasn't an ability to further the women's game into MyCareer. NBA 2K hasn't supported this rumor, but did hint at longer for WNBA fans.  https://www.nba2king.com/

Pied de page des forums